Hi! Welcome Back and Stay Tune! Enam Permainan Klasik Mega Man Akan Hadir Sebagai Permua Tahun Hadapan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Enam Permainan Klasik Mega Man Akan Hadir Sebagai Permua Tahun Hadapan

Siri Mega Man (atau Rockman sekiranya anda berasal dari Jepun) ialah permainan klasik yang wujud di dalam hampir setiap generasi konsol. Kali pertama hadir pada tahun 1987, watak rekaan Akira Kitamura dan Keiji Inafune ini sudah muncul di dalam 130 permainan di pelbagai platform. Tahun hadapan sempena ulang tahun ke-30, ia akhirnya akan muncul sebagai permua pada peranti Android dan iOS.

Mega Man 1 sehingga 6 akan dilancarkan pada 6 Januari 2017 di Jepun. Permainan mengekalkan nisbah skrin 4:3 dengan sistem kawalan sesentuh diletakkan pada sisi skrin. Buat masa ini Capcom hanya mengumumkan pelancaran untuk pasaran Jepun. Sebagai peminat siri ini kami berharap ia akan dilancarkan di pasaran antarabangsa secepat mungkin.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hEAEIT

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.