Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pengguna Android Kini Boleh Pra-Daftar Minat Untuk Super Mario Run Di Google Play Store - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pengguna Android Kini Boleh Pra-Daftar Minat Untuk Super Mario Run Di Google Play Store

Super Mario Run telah diperkenalkan secara eksklusif untuk pengguna iOS sebelum ini, dimana ia ditawarkan secara percuma, tetapi hadir dengan sokongan pembelian kandungan pada harga RM39.90 untuk memainkannya secara sepenuhnya. Kini, selain daripada versi iOS, pihak Nintendo juga dalam perancangan untuk memperkenalkan versi Android untuk permainan berkenaan.

Super Mario Run

Nintendo melalui halaman Google Play Store telah membuka pendaftaran-minat untuk para pengguna, membolehkan mereka mendaftar dan menerima notifikasi apabila ia sedia untuk dimuat-turun.

Buat masa ini, tiada sebarang tarikh diberikan untuk bila ia boleh dimuat-turun. Memandangkan mereka telah menyenaraikannya, maka mungkin kita akan dapat melihat ia hadir dalam masa sebulan dua lagi.

Muat-Turun Super Mario Run untuk Android






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2iHAZYk

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.