Hi! Welcome Back and Stay Tune! TERKINI Kes Bunuh 6 Sekeluarga..Inilah Identiti Isteri Simpanan Mangsa Yang Disiasat Polis !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

TERKINI Kes Bunuh 6 Sekeluarga..Inilah Identiti Isteri Simpanan Mangsa Yang Disiasat Polis !!!

TERKINI Kes Bunuh 6 Sekeluarga..Inilah Identiti Isteri Simpanan Mangsa Yang Disiasat Polis !!! |Pembunuhan sadis 6 sekeluarga di pulomas jakarta telah menjadi cerita menggemparkan di akhir tahun 2016 ini.

Selain dodi triona yang merupakan seorang arsitek kaya, lima orang lainnya termasuk dua anak kandungnya meninggal disekap dalam  bilik mandi itu.

Berkait latar belakang kehidupan beliau,mangsa Dodi Triono seorang duda ,pernah menikah 2 kali,dua isteri sebelumnya diceraikan dan yang terakhir dilihat akrap dengan seorang gadis bernama Elsya Agnesya Kalangi.

Elsya adalah merupakan seorang model cantik berusia 19 tahun yang dikenali sebagai gadis Minahasa yang berasal dari Makassar.

Menurut sumber Ediputra pekerja dodi berkata, Dodi bercerai dengan isteri pertama dewi sejak 6 tahun lalu,kemudian menikah lagi dengan fira dan bercerai sejak tiga tahun lalu” ujarnya pada pemberita.

Seorang anak tetangga di rumah dodi di pulomas menungkapkan bahwa dodi telah menikah siri dengan seorang perempuan muda pada tahun lalu.

Kini, perempuan tersebut tengah mengandung bayi berumur tujuh bulan.”Istri ketiganya tinggal di apartemen lain, tidak tinggal sama Pak Dodi, kan ada anak-anak dari istri pertama dan kedua yang tinggal sama Pak Dodi di rumah itu.katanya

Selain itu gadis tetangga dodi juga mengungkapkan bahwa dirinya pernah bertemu dengan dodi dan isteri ketiganya dalam sebuah majlis pernikahan.

Ketika dalam hospital hubungan gelap Agnesya Kalangi dengan dodi terbongkar ketika beliau melawat Zanette Kalila (13) mangsa selamat pembunuhan tersebut.

Bagaimanapun pihak Penyidik Polda Metro Jaya bakal menyiasat Elsya Agnesya Kalangi.

“Istrinya pasti akan diperiksa, selepas pemburuan  2 lagi pelaku yang masih belum di tahan” kata Kabid Humas Polda Metro Jaya Kombes Raden Prabowo Argo Yuwono, di Mapolda Metro Jaya, Kamis (29/12). –Kredit EBerita

P.S. 1 – Murid Kanan Bruce Lee Akhirnya Dedah Cerita Sebenar Dato’ Meor Tumpaskan Bruce Lee !!!
P.S. 2 – 3 Pulau Ini Muncul Semula Setelah Hilang 10 Tahun Semasa Tsunami 2004, Lihat Apa Yang Ditemui Di Pulau Itu Pasti MEMERANJATKAN !!!
P.S. 3 – Ini Tips Paling Mudah Check Harga Flight Murah, Confirm Senang Nak Rancang Holiday !!!
P.S. 4 – Selfie Ini Nampak Biasa Bila Sekali Pandang. Tunggu Sehingga Anda Lihat Kali Kedua !!!
P.S. 5 – Ayah Orang Kaya No.1 Malaysia, Tapi Pekerjaan Anaknya Bakal Buat Anda TERKEJUT !!!

The post TERKINI Kes Bunuh 6 Sekeluarga..Inilah Identiti Isteri Simpanan Mangsa Yang Disiasat Polis !!! appeared first on BISKUTMANIS.



Kredit : BISKUTMANIS

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.