Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bapa Terperangkap Di Bawah Trak Yang Terbakar. Apa Yang Gadis Ini Buat Untuk Selamatkan Bapanya Buat Ramai TAK PERCAYA !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bapa Terperangkap Di Bawah Trak Yang Terbakar. Apa Yang Gadis Ini Buat Untuk Selamatkan Bapanya Buat Ramai TAK PERCAYA !!!

Bapa Terperangkap Di Bawah Trak Yang Terbakar. Apa Yang Gadis Ini Buat Untuk Selamatkan Bapanya Buat Ramai TAK PERCAYA !!! | Pada masa itu dia hanya memikirkan keselamatan ayahnya – menurutnya dia tidak tahu bagaimana pada masa itu dia mempunyai kekuatan luar biasa untuk mengangkat trak yang menghempap ayahnya itu.

Ketika berjalan melalui garaj rumahnya pada 28 November 2016, Charlotte Heffelmire, seorang pelajar akademi tentera udara berumur 19 tahun, mendapati ayahnya dihempap trak GMC keluarga mereka. Minyak petrol daripada kenderaan tersebut tertumpah lalu menyebabkan kebakaran.

Melihat keadaan ayahnya yang berhempas pulas untuk melepaskan diri, Charlotte bertindak pantas mengangkat trak GMC tersebut dengan kedua tangannya sendiri untuk mengeluarkan ayahnya.

Charlotte kemudiannya memandu trak yang terbakar tersebut keluar dari kawasan rumahnya untuk mengelakkan api dari kenderaan itu merebak ke dalam rumah. Wira muda ini kemudiannya dengan tenang mengeluarkan seluruh ahli keluarganya dan menghubungi talian kecemasan bagi mendapatkan bantuan.

Bapanya, Eric Heffelmire, sangat kagum dengan apa yang dilakukan Charlotte. Sewaktu Eric sedang membaiki trak GMCnya, tiba-tiba jek yang menahan kenderaan tersebut teranjak dan menyebabkan trak tersebut jatuh ke atas bahunya.

“Saya sangkakan mereka akan menarik keluar mayat saya tengah hari nanti,” kata Eric yang cuba menjelaskan apa yang bermain di fikirannya pada masa itu.

Jabatan Bomba dan Penyelamat daerah Fairfax, Virginia, telah mengurniakan Charlotte anugerah “Citizen Life Saving Award” bagi memperingati dan menghargai jasanya.

P.S. 1 – Awek Cun Mesej Minta Nak Pinjam Duit Di FB. Apa Yang Lelaki Ini Balas…. Memang TERKEDU Dan WIN !!!
P.S. 2 – Picit Jerawat Keluar Benda Putih. Korang Tahu Apa Benda Tu? Mesti Korang Takkan Picit Dah !!!
P.S. 3 – PERINGATAN Untuk Ibu Bapa. Bouncer, Rocker Dan Car Seat Boleh MEMBUNUH Si Penggunanya Tanpa Sedar !!!
P.S. 4 – Terlihat Seorang Pakcik Bersama Seorang Budak Hanya Menjamah Nasi Putih Kosong. Apa Yang Wanita Ini Lakukan Buat Pakcik Itu MENANGIS !!!
P.S. 5 – Pelajar Bukan Orang Gaji Minta Padamkan Papan Hitam !!!

The post Bapa Terperangkap Di Bawah Trak Yang Terbakar. Apa Yang Gadis Ini Buat Untuk Selamatkan Bapanya Buat Ramai TAK PERCAYA !!! appeared first on SEMASA VIRAL.



from SEMASA VIRAL http://ift.tt/2jR0Q47


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.