Hi! Welcome Back and Stay Tune! Selfly – Kerangka Peranti Dengan Dron Selfie Terbina - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Selfly – Kerangka Peranti Dengan Dron Selfie Terbina

Dua tahun yang lalu kegilaan selfie bermula. Ramai yang menjangka seperti planking dan DSLR, minat ke atas selfie akan berkurangan dengan pantas. Tetapi seperti yang kita lihat sekarang kegilaan terhadap selfie semakin meningkat dengan peranti dengan kamera hadapan yang bersensor besar semakin banyak dihasilkan. Selfly ialah kerangka peranti dengan dron selfie terbina.

Dron mini ini tersimpan rapi di belakang kerangka peranti apabila tidak digunakan. Apabila diperlukan ia akan melipat keluar dan terbang untuk menangkap gambar pemilik. Penstriman video dan gambar dapat dilihat terus menerusi peranti yang ditambat secara Bluetooth. Ia mampu merakam video pada tetapan 1080P 30FPS. Selfly direka untuk peranti popular keluaran Apple, HTC, Samsung dan Huawei.

Kerangka ini masih lagi di dalam fasa prototaip tetapi akan memulakan pengumpulan dana menerusi Kickstarter. Harga jualan kelak ialah sekitar $99 (~RM 440)sebuah.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2j2Pohn

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.