Hi! Welcome Back and Stay Tune! Nenek Ini Mengadu Kena DERA. Selepas Tengok CCTV Semua TERKEJUT Apabila Nenek Ini Didera Dengan KEJAM !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Nenek Ini Mengadu Kena DERA. Selepas Tengok CCTV Semua TERKEJUT Apabila Nenek Ini Didera Dengan KEJAM !!!

Nenek Ini Mengadu Kena DERA. Selepas Tengok CCTV Semua TERKEJUT Apabila Nenek Ini Didera Dengan KEJAM !!! | Pada zaman ini, ramai warga emas menghabiskan sisa hidup di rumah jagaan orang tua. Namun begitu, adakah semua rumah jagaan orang tua melayani penghuninya dengan baik?

Di sebuah rumah jagaan orang tua yang terkenal di Texas, Amerika Syarikat, layanan jururawat yang tidak berperikemanusian terhadap penghuni-penghuninya terbongkar jua.

Minnie Graham, seorang nenek moyang yang disayangi keluarganya tetapi menghidap demensia dihantar ke rumah jagaan orang tua supaya keselamatannya terjamin pada setiap masa.

Pada suatu hari, Graham mengadu kepada cucu-cunyanya bahawa dia diperlakukan dengan kejam oleh seorang jururawat perempuan. Cucu-cucunya begitu terperanjat namun kesan lebam ditemukan pada badan Graham.

Apabila pihak rumah jagaan dipersoal, mereka menafikan dakwaan tersebut dan berkata bahawa kesan lebam pada badan Graham adalah kerana dia sering jatuh dari kerusi rodanya.

Ahli keluarga Graham berasa curiga dan akhirnya memasang kamera litar tertutup di bilik Graham.

Senario yang dirakam membangkitkan kemarahan ahli keluarga Graham.

Jururawat perempuan yang menjaga Graham memperlakukan tubuh Graham dengan begitu kasar sehingga Graham menjerit kesakitan. Apabila Graham cuba meminta tolong atau melawan, jururawat tersebut akan menampar atau memukulnya.

Senario yang dirakam membangkitkan kemarahan ahli keluarga Graham.

Jururawat perempuan yang menjaga Graham memperlakukan tubuh Graham dengan begitu kasar sehingga Graham menjerit kesakitan. Apabila Graham cuba meminta tolong atau melawan, jururawat tersebut akan menampar atau memukulnya.

Jururawat yang kejam ini bukan sahaja bertindak kasar tetapi juga sering memaki hamun Graham sehingga Graham menangis.

Penderitaan Graham tidak berakhir di sini. Seorang jururawat lelaki turut mendera Graham dengan menolaknya atau mencubitnya sehingga Graham menjerit kesakitan.

Graham pula meninggal dunia tidak lama selepas kebenaran terbongkar. Ahli keluarganya berasa amat bersalah kerana insiden ini telah menyebabkan Graham hilang azam hidup lalu berputus asa.

Walaupun mereka yang bersalah telah diberhentikan kerja, namun tiada tindakan undang-undang yang diambil bahkan ada yang mendapat kerja baharu di rumah jagaan lain. Di manakah keadilan?

Tonton video di bawah untuk melihat liputan berita kes ini.

(Amaran: video ini mengandungi rakaman yang kurang menyenangkan)

P.S. 1 – Ada Apa Dengan Brunei? Bila Tahu Inilah Keadaan Brunei Pasti Ramai Rasa Hendak Pindah Ke Brunei Sekarang !!!
P.S. 2 – Aku Selalu MERUNGUT Pada Suami Duit Belanja Tak Cukup. TINDAKKAN Suami Buat Aku MENANGIS Dan MENYESAL !!!
P.S. 3 – Korang Pernah Mimpi Tentang BAYI?? SERAM… Inilah Maksud Jika Selalu MIMPI Bayi !!!
P.S. 4 – ‘Uncle’ Ini TERINGIN Nasi Lemak Ikan Keli. Tindakkan ‘Uncle’ Ini Buat Peniaga Itu TERKEJUT !!!
P.S. 5 – Dua Pemuda Tahan Teksi Tapi Minta Jangan Guna Meter. Apa Yang Berlaku Seterusnya Buat Pemandu Teksi Itu Bagi Naik Free !!!

The post Nenek Ini Mengadu Kena DERA. Selepas Tengok CCTV Semua TERKEJUT Apabila Nenek Ini Didera Dengan KEJAM !!! appeared first on SEMASA VIRAL.



from SEMASA VIRAL http://ift.tt/2jfDC8v


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.