Hi! Welcome Back and Stay Tune! Webe Kini Menawarkan Huawei Mate 9 Dan Mate 9 Pro Dengan Langganan Webe Percuma Selama 9 Bulan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Webe Kini Menawarkan Huawei Mate 9 Dan Mate 9 Pro Dengan Langganan Webe Percuma Selama 9 Bulan

Webe merupakan salah satu anak syarikat Telekom Malaysia yang menawarkan perkhidmatan talian mudah-alih dengan data tanpa had pada harga langganan RM79 sebulan. Satu-satunya kekangan yang terdapat pada perkhidmatan berkenaan buat masa ini adalah ia tidak menawarkan kemudahan untuk berkongsi talian dengan pengguna lain melalui tethering.

Seperti sejumlah penyedia perkhidmatan lain, mereka turut menawarkan sejumlah peranti untuk dibeli bersama langganan pakej mereka. Terkini, Webe dilihat hadir dengan peranti Huawei Mate 9 dan juga Mate 9 Pro – dan menawarkan ia dalam bentuk promosi khusus, dimana Webe menawarkan data percuma selama 9 bulan bersama-sama dengannya.

Mate 9 Webe

Ini bermakna, sekiranya anda ingin mendapatkan peranti Mate 9 atau Mate 9 Pro dalam masa terdekat, mungkin boleh mendapatkannya melalui Webe dan menikmati talian Webe secara percuma selama 9 bulan. Pengguna akan diperlukan untuk membayar wang pendahuluan tambahan RM109 (tambahan kepada harga peranti), dan penawaran pelan percuma ini akan bermula daripada bulan kedua. Pengguna bebas untuk mematikan talian pada bulan kesepuluh memandangkan ia tidak hadir dengan sebarang kontrak.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2iTVPGL

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.