Hi! Welcome Back and Stay Tune! saya pijak perut isteri dan panggil perempuan sial kerna dia ingkar jaga kakak oku dan ibu saya sedangkan dia berkerjaya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

saya pijak perut isteri dan panggil perempuan sial kerna dia ingkar jaga kakak oku dan ibu saya sedangkan dia berkerjaya


Salam admin dan all.....tolong hide name saya ni fb fake untuk saya tengok wife saya.mhon maaf terlebih dulu jangan kecam saya.......saya minta pendapat untuk pujuk wife yang xnak perkahwinan ni lagi..saya seorang somi dan bapa kepada 2orang anak..saya keje biase dan wife saya orang yang kerjaya.....saya xtahu dari mane nak mula kan dan saya buntu...

..kisahnye saya selalu dingin bile mengenang nasib saya yang wife saya xnak balik umah mak saya selalu.die balik sebulan sekali..mereka tiada masalah...xpernah bergaduh dan bermasam muke cume isteri saya xsuke balik umah mak saya sebab istri saya xslesa dan kecik hati bende bdo contoh mak saya suruh die balik suruh jage akak saya umo 30an yang xsihat(oku)pakai pampers.kadang2 saya sampai pernah pukul die pijak perut die sebab saya marahkan die sebab xnak jage ahli keluarga saya.die kate itu bukan tugas die.die keras hati ego

.Pada mulanye saya x memahami isteri saya saya rase die bersalah dan paling sial pompuan kat dunia..lepas saya di nasihat ustaz baru saya sedar saya yang bersalah dalam hal ni...sebab bukan tugas die amil alih untuk jage keluarge saya itu adala ehsan die akak dan adik pompuan yang kene uruskan akak saya(oku)...saya terlupe yang die seorang yang bekerja setiap hari walaupun die letih die akan memasak sampai saya sendiri terlupe rase nak makan di luar baju pinggang sume die kutip tanpe ngeluh

.kerane orang ketiga(family saya hasut) hubungan kami berpisah hingga nak bercerai..wife saya hendak saya teruskan jalan ke syurga menjage family saya dan mak saya tanpa die sebab die xmampu tunaikan permintaan saya.mak saya suh saya ceraikan isteri saya katenye pompuan masih banyak


.mak saya harapkan menantu pompuan jage die dan akak (oku).suda 3bulan isteri saya dan saya hidup berasingn tanpe isteri saya cari saya dan hidup saya terseksa tiap malam saya rindukan die.saya rase bersalah..saya nak isteri saya semula..saya buntu keluarga atau isteri dan anak2 saya..trime ksih krt


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2pOEIq6

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.