Snapchat rolls out a trio of new ad products using its lenses and geofilters
In an effort to further differentiate itself from rival Facebook, Snapchat this morning expanded its ad offerings lineup with three new products that take advantage of its already popular lenses and geofilters. The company is debuting a handful of new products, including World Lenses, Audience Lenses, and Smart Geofilters – representing the largest update to its Sponsored Creative… Read More
✍ Sumber Pautan : ☕ Social – TechCrunch
Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2pCj25b
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!
✍ Sumber Pautan : ☕ Social – TechCrunch
Kredit kepada pemilik laman asal dan untuk meneruskan bacaan di laman asal sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2pCj25b
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!
Post a Comment