Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tembak isteri: Inspektor mungkin kahwini janda secara rahsia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tembak isteri: Inspektor mungkin kahwini janda secara rahsia

loading…
loading…
Tembak isteri: Inspektor mungkin kahwini janda secara rahsia


SERIAN 21 Mei – Seorang suami yang merupakan pegawai polis berpangkat Inspektor tergamak menembak mati isterinya yang dipercayai mengandung kira-kira dua bulan di rumahnya di Kampung Kakai di sini hari ini.

Dalam kejadian kira-kira pukul 3.15 petang itu, mangsa, Siti Nadirah Abdullah, 33, dikatakan sedang berehat di dalam bilik sebelum suaminya yang berjawatan Ketua Bahagian Pengurusan Balai Polis Belaga masuk lalu menembaknya sebanyak dua kali di leher dan kepala.

Ibu mangsa berusia 62 tahun yang enggan dikenali berkata, sebelum kejadian dia sedang menonton televisyen di ruang tamu dan nampak menantunya tiba-tiba pulang ke rumah terus masuk ke dalam bilik.

“Tidak berapa lama kemudian saya terdengar bunyi dua das tembakan dari dalam bilik itu dan menantu saya pula keluar lalu melarikan diri menggunakan keretanya.

“Saya terus menerpa masuk ke dalam bilik dan terkejut apabila melihat Siti Nadirah sudah terbaring di atas katil dengan kesan darah di kepala dan leher kirinya,” katanya ketika ditemui Utusan Malaysia di Rumah Mayat Hospital Serian hari ini.

Mengulas lanjut, katanya, anak*nya yang tinggal di Belaga dan suspek berada di sini kira-kira seminggu disebabkan menantunya dikatakan berkursus di Kuching.

Ketika ditanya bagaimana hubungan mereka yang telah berkahwin tahun lalu, dia membe*ritahu, tiada apa-apa pergaduhan yang diketahui*nya sebelum itu.

Sementara itu, Pesuruhjaya Polis Sarawak, Datuk Mazlan Mansor berkata, pihaknya yang menjalankan operasi memburu berjaya memberkas suspek di Pasar Raya Emart, Matang pada pukul 9.35 malam.

Ujarnya, pihaknya yang menjalankan siasatan di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan kini memfokuskan aspek peribadi suspek dan mangsa.

“Buat masa ini kita menimbangkan mangsa sebagai teman wanita ekoran dalam rekod kita tiada maklumat perkahwinan mereka. Bagaimanapun kita tidak ketahui sama ada suspek ada mengahwini mangsa yang merupakan janda secara rahsia,” katanya

Jangan Lupa Like Page Ini Untuk Mendapatkan Segala Berita Yang Paling Terkini!!

The post Tembak isteri: Inspektor mungkin kahwini janda secara rahsia appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qaqAHY

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.