Hi! Welcome Back and Stay Tune! Awas! Ada ayat yang tidak tepat dalam kandungan apps Al-Quran - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Awas! Ada ayat yang tidak tepat dalam kandungan apps Al-Quran

RIYADH – Sesetengah aplikasi al-Quran mudah alih didapati tidak tepat dan umat Islam perlu berhati-hati apabila memuat turun dan menggunakan kandungannya menerusi gajet pintar.

Awas! Ada ayat yang tidak tepat dalam kandungan apps Al-Quran

Awas! Ada ayat yang tidak tepat dalam kandungan apps Al-Quran

Demikian diumumkan oleh para pegawai dari Liga Muslim Sedunia setelah menerima beberapa kiriman e-mel yang mengadu terdapat pelbagai kesilapan dalam sesetengah ayat suci kitab itu, lapor laman berita Saudi Gazette.

Aplikasi sedemikian malah dihasilkan oleh sumber yang tidak dikenal pasti sekali gus sukar memastikan sama ada seluruh is ‘kitab’ al-Quran tersebut sudah disemak sahih oleh jawatankuasa teks dan pakar bertauliah rasmi.

Justeru berikut disenaraikan aplikasi dan lelaman sesawang yang diluluskan oleh Pertubuhan Penghafalan al-Quran Antarabangsa, menurut portal Saudi Gazette sebagai rujukan umat Islam di seluruh dunia:

 

. Almadina Al-Munawwarah Quran
· Quran flash: www.quranflash.com
· The Holy Quran app dibiayai Sheikh Saad Almousa dan Sheikh Abdulaziz Almousa
· Bayan Quran
· Electronic Quran by King Saud University: http://ift.tt/1qUMMUF

Sumber: Agensi/Mynewshub.cc/HAA

 



Sumber Awas! Ada ayat yang tidak tepat dalam kandungan apps Al-Quran

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2u7RQcy

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.