Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gadis dakwa jadi mangsa pukul pemilik restoran di Johor,tapi rupa rupanya… - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gadis dakwa jadi mangsa pukul pemilik restoran di Johor,tapi rupa rupanya…

Gadis dakwa jadi mangsa pukul pemilik restoran di Johor,tapi rupa rupanya…|Sudah menjadi lumrah pengguna laman media sosial bersimpati terhadap mangsa penganiayaan,apatah lagi mangsa merupakan seorang wanita.

Namun tidak semua benda yang dikongsikan semuanya benar,seperti halnya yang viral baru-baru ini dimana gambar seorang gadis dengan kecederaan di kepala mendakwa dia telah di serang pemilik restoran puteri wangsa johor pada jam 9.20 pm

“Pemilik kedai itu mamang bagus tetapi sebelum itu dia menyerang saya hanya sebab tidak dapat terima kritikan saya mengenai servis restoran mereka yang perlahan,jadi dia belasah pelanggannya,tolong jangan buka perniagaan jika awak berperangai sebegitu”tulis wanita tersebut.

Pada mulanya nampak seperti gadis itu adalah mangsa dan ternyata memang ramai orang di media sosial telah berpihak kepadanya,mereka juga turut menyoal motif pemilik kedai itu bertindak sedemikian.

Namun tidak lama selepas itu,anak pemilik kedai itu tampil diri dan memberitahu perkara sebenar dengan memuat naik status di akaun facebooknya menceritakan kejadian itu dari pihak mereka.

Beliau berkata bahawa gadis itu memarahi mereka sebanyak 3 kali dan dia sepatutnya dipersalahkan kerana memulakan pergaduhan tersebut terlebih dahulu.

Bukan itu sahaja,gadis itu juga mengugut mereka bahawa dia akan pastikan restoran tersebut lingkup.

“Lepas itu,kamu pukul isteri pemilik kedai dan seorang lagi staf sehingga dia mengalami kecederaan teruk di bagian kepala sampai memerlukan 10 jahitan,selepas cari gaduh kamu semua melarikan diri”

“jika kamu benar tidak bersalah kenapa tidak pergi kebalai polis sahaja dari pada berlakon jadi mangsa”

Saksi lain yang berada di lokasi kejadian juga menyokong tindakan anak pemilik kedai itu dan mengakui mereka melihat gadis berkenan yang sebenarnya memulakan pergaduhan.

Bagaimanapun kini gadis yang konon menjadi mangsa dan berlakon untuk meraih simpati terbongkar telah memadan statusnya kerana mendapat komen negatif selepas natizen mengetahui cerita sebenar.

The post Gadis dakwa jadi mangsa pukul pemilik restoran di Johor,tapi rupa rupanya… appeared first on Eberita.org.



✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sXMdkF

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.