Hi! Welcome Back and Stay Tune! Nabil Maki Peminat Fatah Amin, Pertikai Tiada Agama - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Nabil Maki Peminat Fatah Amin, Pertikai Tiada Agama

Susulan daripada isu Fattah Amin membatalkan kehadirannya ke rancangan MeleTOP untuk mempromosikan drama Hero Seorang Cinderella secara saat akhir yang mengundang ‘perang dingin’ antara beliau dan Neelofa itu berlarutan apabila secara tidak langsung, Nabil Ahmad juga dikaitkan sekali oleh peminat Fattah Amin.

BACA : Neelofa & Fattah Amin Berlakon Bersama Semula

Nabil telah dinasihatkan oleh salah seorang peminat fanatik Fattah di mana telah menghantar “direct message” melalui akaun Instagram Nabil agar mengambil iktibar daripada selebriti kesayangan peminat tersebut.

Peminat Fattah tersebut menyertakan satu pautan portal berita berbahasa Inggeris yang telah mengeluarkan satu artikel bahawa Michael Ang mengakui menyusun jadual Fattah dan meminta agar tiada lagi yang menyalahkan pelakon lelaki tersebut kerana tidak hadir pada program MeleTOP.

Mungkin hilang sabar, Nabil bengang dengan tindakan peminat Fattah tersebut dan memuat naik screenshot bukti kiriman mesej tersebut bersama kapsyen yang jelas kelihatan Nabil marah dan hilang sabar.

Belum lama rasanya Nabil memuat naik screenshot bukti kiriman mesej tersebut, Nabil telah memadam screenshot tersebut mungkin tahu isu ini akan berpanjangan.

Pada masa yang sama, ramai netizen mahukan Nabil mengambil kelas Bahasa Melayu memandangan Nabil tidak pandai mengeja perkataan ‘bangang’ yang dieja menjadi ‘banggang’.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tweet


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2szsjIZ

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.