Hi! Welcome Back and Stay Tune! [VIDEO] – “Balasan Tunai Di Bulan Ramadan” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

[VIDEO] – “Balasan Tunai Di Bulan Ramadan”


CHERAS – Dua penjenayah menerima balasan ‘cash’ apabila dirempuh sebuah kereta ketika cuba melarikan diri sebaik meragut seorang gadis berusia 19 tahun di hentian bas Jalan Kuari, di sini, semalam.
Dalam kejadian kira-kira pukul 9.30 pagi itu, kedua-dua suspek berusia 18 dan 23 tahun itu patah kaki akibat dirempuh kereta yang dinaiki rakan mangsa yang cuba menghalang mereka.

Rakaman video yang memaparkan bagaimana kedua-dua suspek berkenaan dilihat meraung kesakitan sambil dimarahi oleh orang ramai di tempat kejadian turut menjadi tular di laman sosial.
Lu masa buat(ragut) tak ingat malu, sekarang orang ambil gambar lu baru nak malu?” tanya seorang individu yang kemudiannya menghadiahkan sepakan kepada suspek.
Ketua Polis Daerah Cheras, Asisten Komisioner Chong Kok Sin berkata, lelaki itu meragut beg tangan mangsa menyebabkan gadis itu segera menghubungi rakannya yang dalam perjalanan menjemputnya di hentian bas.
“Suspek kemudian merempuh kereta rakan mangsa yang kebetulan tiba di hentian bas itu. Mereka terjatuh di bahu jalan selepas merempuh Kia Forte itu”.
“Suspek mengalami kecederaan di muka, badan dan patah kaki. Justeru, polis menahan mereka dan membawa ke Hospital Ampang untuk rawatan lanjut,” katanya memetik laporan daripada sebuah akbar berita tempatan.
Menurutnya, semakan mendapati motosikal yang digunakan suspek adalah dicuri dan mereka mempunyai rekod lampau membabitkan kes dadah.
Susulan itu, kes disiasat mengikut Seksyen 395 Kanun Keseksaan.
sumber – MYNEWSHUB.CC


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2r1IE7q

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.