Hi! Welcome Back and Stay Tune! Data Keyakinan Perniagaan Jerman Meningkat Ke Paras Tertinggi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Data Keyakinan Perniagaan Jerman Meningkat Ke Paras Tertinggi

Penganalisis ekonomi menjangkakan data-data negatif dari Eropah minggu ini namun laporan Keyakinan Perniagaan Jerman menunjukkan kenaikan kepada 116.9 daripada 115.2 pada bulan Jun lepas dan merupakan kenaikan ke paras tertinggi untuk kali ke tiga tahun ini.

Institusi Ekonomi Ifo di Munich mengatakan indeks perniagaan ini adalah berdasarkan kaji selidik bulanan terhadap 7000 buah syarikat di Jerman dalam bidang pembuatan, pembinaan, pemborongan dan peruncitan.

Selain itu, jangkaan Indeks Penilaian Semasa yang menurun turut meleset apabila laporan menujukkan peningkatan kepada 125.4 daripada 124.2 bulan lepas.

Laporan Indeks Jangkaan Perniagaan yang di gunakan sebagai kayu ukur kepada prospek perniagaan untuk enam bulan akan datang juga meningkat daripada 106.8 kepada 107.3 bulan ini.

“Sentimen antara perniagan di Jerman adalah amat meyakinan”, kata presiden Ifo, Clemens Fuest.

Tambah beliau, “Kepuasan syarikat dengan keadaan perniagaan mereka telah mencapai tahap tertinggi sejak penyatuan semula Jerman. Jangkaan terhadap perniagaan dalam jangka masa pendek juga akan meningkat. Ekonomi Jerman akan kekal kehadapan”.

The post Data Keyakinan Perniagaan Jerman Meningkat Ke Paras Tertinggi appeared first on MOSHED.COM.



✍ Sumber Pautan : ☕ MOSHED.COM

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2uw1BlY

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.