Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pengakuan Paling Kontroversi Oleh 5 Jejaka Paling Tampan Dan Sensasi Di Indonesia. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pengakuan Paling Kontroversi Oleh 5 Jejaka Paling Tampan Dan Sensasi Di Indonesia.

Menjadi lelaki paling sensasi itu bukannya mudah, harus memiliki ketampanan atau juga kekayaan, mungkin juga kepintaran, ataupun memiliki bakat yang jarang sekali orang lain memilikinya. Namun anda boleh menjadi paling sensasi jika memiliki lebih dari satu kriteria yang dinyatakan di atas.


Di Indonesia, ada 5 jejaka paling sensasi di media sosial telah menjadi viral setelah memuat naik status yang penuh kontroversi yang menjadikan mereka semakin popular (mungkin) dan menjadi bahan bualan di kalangan netizen wanita.

Jejaka Tampan 1


Dikenali sebagai Saifudiin Castello mendedahkan wang yang dia sanggup cagarkan untuk satu pertaruhan dengan syarat dia “pegang Thailand” yang tidak diketahui maksudnya.

Meletakkan 5 Milyar atau RM1 Juta sebagai syarat yang disanggupinya. Selain itu dia turut meminta nombor akaun bank pesaingnya.

Jejaka Tampan 2


Jejaka ini membuat pengakuan paling berani di hadapan media sosial berkenaan ciri gadis yang dia mahukan sebagai kekasihnya.

Meletakkan garis panduan mudah sebagai syarat untuk calon pasangannya iaitu Cantik, Tinggi, Langsing, Baik, Setia, dan ada Pendidikan. Pilihan yang sungguh tepat sekali. Semoga berjaya.

Jejaka Tampan 3


Dikenali sebagai Choky Choky, jejaka ini mengumumkan berita gembira kerana sebagai jejaka paling tampan dia ingin mencari pasangan yang sesuai dengan keberadaannya. Antara syarat menjadi kekasihnya adalah:
  1. Harus Kaya kerana untuk menampung gaya hidupnya yang suka enjoy selain untuk standardnya sebagai keturunan Darah Biru iaitu gelaran keturunan dari kalangan bangsawan.
  2. Harus Cantik untuk memadankan cirinya yang sememangnya seorang jejaka tampan, dan lagi pula dia akan muntah jika melihat gadis yang berwajah tidak cantik.
Untuk itu dia juga memberi amaran kepada gadis yang tidak memenuhi dua syarat itu agar jangan cuba untuk mendekatinya.

Jejaka Tampan 4


Walaupun terpaksa menerima hakikat kerana disumpah terjadi sebagai seorang jejaka tampan namun hatinya tidak selalu mahu mengambil peluang hidup sebagai seorang Playboy.

Taat kepada pesan ibunya agar tidak sekali-kali menyakiti hati seorang wanita walaupun dia seorang yang cukup tampan.

Jejaka Tampan 5


Jejaka ini sebel (kecewa) kerana setelah memuat naik gambarnya (atas) dia dikatakan mirip kepada Justin Biber (mungkin juga Justin Bieber).

Dia beranggapan mereka terlalu jauh berbeza kerana Justin Biber tidaklah memiliki ketampanan sepertinya sehingga bergelar Duta Tampan Dunia.



✍ Sumber Pautan : ☕ Sensasi Media

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tQEILB

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.