Hi! Welcome Back and Stay Tune! Update: Dua beradik bunuh diri terjun kuak lentang dari tingkat tujuh ada masalah gangguan jiwa sejak ibu mereka meninggal - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Update: Dua beradik bunuh diri terjun kuak lentang dari tingkat tujuh ada masalah gangguan jiwa sejak ibu mereka meninggal

DUA beradik perempuan yang bunuh diri dengan terjun dari tingkat tujuh kediaman mereka di Bandung, Indonesia dipercayai mempunyai masalah gangguan jiwa.

 

Update: Dua beradik bunuh diri terjun kuak lentang dari tingkat tujuh ada masalah gangguan jiwa sejak ibu mereka meninggal

Update: Dua beradik bunuh diri terjun kuak lentang dari tingkat tujuh ada masalah gangguan jiwa sejak ibu mereka meninggal

 

Menurut pihak polis, kedua-dua adik-beradik itu yang dikenali sebagai Elviana, 34, dan Eva Septiani, 28, meninggal dunia di lokasi kejadian kerana mengalami kecederaan parah di bahagian kepala dan kaki.

Abang kepada dua wanita tersebut, Reonald mendedahkan kedua-dua adiknya mempunyai masalah gangguan jiwa sejak kematian ibu mereka pada 2006.

Kedua-dua adiknya itu juga pernah dirawat di sebuah hospital sakit jiwa Yayasan Penuai Indonesia Bogor bagi memulihkan masalah kemurungan yang dihadapi mereka.

 

Mereka sekeluarga tinggal di kondominium terbabit sejak dua tahun lalu.

Video bunuh diri kedua beradik itu menjadi tular dan viral selepas beberapa penghuni di situ merakam aksi ngeri tersebut menerusi telefon pintar masing-masing.

 

Sumber: MYNEWSHUB.CC

 



Sumber Update: Dua beradik bunuh diri terjun kuak lentang dari tingkat tujuh ada masalah gangguan jiwa sejak ibu mereka meninggal

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2vZRFAO

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.