Hi! Welcome Back and Stay Tune! Wanita Ini Terkejut Tengok Bil Sebenar Hospital RM1200 Tapi Cuma Bayar RM3, Murah Seperti Harga Nasi Lemak! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Wanita Ini Terkejut Tengok Bil Sebenar Hospital RM1200 Tapi Cuma Bayar RM3, Murah Seperti Harga Nasi Lemak!


Kisah perkhidmatan hospital dan klinik kesihatan kerajaan sering dihentam sudah tidak asing lagi. Namun, perkara buruk tentang perkhidmatan yang mereka sediakan memang cepat orang nak sebar dan kecam. Tapi ramai yang tidak ambil tahu kebaikan yang disediakan. Hanya orang terdekat sahaya mengetahui tentang perkara tersebut. 

Kisah yang dikongsi oleh wanita ini membuatkan ramai orang membuka mata tentang kelebihan dan kebaikan yang ada dalam bidang kesihatan ini. Wanita ini terkejut kerana bil hospital yang diterima cuma RM3 malah layanan doktor tersebut sangat baik. Status tersebut ditulis oleh Nurul Shazalina Zainuddin ketika anaknya dimasukkan ke Hospital Serdang baru-baru ini. 


Alhamdulillah. Dah sampai rumah. Tak sangka sangat bil Hospital Serdang sangat2 murah. Saya jangkakan dalam rm300++ walaupun di hospital kerajaan sebab melibatkan pembedahan.

Bila dapat bil, kos sebenar rm1200++. Tapi perlu bayar rm3 sahaja. Bersyukur sangat. Layanan sangat bagus. Bilik walaupun kelas 3 sangat ok. Ada aircond. Bilik air ada air panas. kelas tak? Makanan sangat sedap (tak dapat diet).

Doktor pun sangat2 baik. Menjawab persoalan. Paling sy tersentuh doktor pakar dalam bilik bedah cuba gembirakan anak saya. Mcm2 dia cerita. Bila anak dah tertidur, doktor tu suruh cium pipi anak dulu sebelum saya keluar. Nak menitis air mata tadi.

Dan alhamdulillah sy lihat banyak sharing post karies gigi tadi. Yang baik kita ikut..yang tak elok jadikan iktibar ok. Janganlah kecam. Saya yakin ramai yang tak tahu macam saya. Dan saya yakin kita semua dah berusaha sebaik mungkin cuma kena penambahbaikan. Betul tak?

Perkongsian tersebut mendapat respon positif dari netizen dan ada yang berkongsi pengalaman sama. Ini antara respon netizen. 


Tak salah kalau mengkritik untuk menambah baik perkhidmatan tetapi ianya haruslah disalurkan kepada pihak berkenaan dan bukanlah untuk memuaskan perasaan marah sendiri. Contoh ini adalah sesuatu yang harus disebarkan.  - www.kakishare.my


Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tRVZ57

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.