Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Hang ambik Form 6? Alahai Fairuza, lekehnya..' - Gadis dihina kerana ambil F6 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Hang ambik Form 6? Alahai Fairuza, lekehnya..' - Gadis dihina kerana ambil F6

Entah di mana silapnya sehingga individu ini tergamak dan sengaja menghina gadis ini yang membuat keputusan untuk masuk Tingkatan 6. Ini kerana dia menyangka gadis itu mungkin sedang belajar peringkat diploma berikutan seringkali berbahasa inggeris di Instagramnya. 
"Aku nampak hang masuk Mahsuri hari itu, ambil form 6 ka? Alahai Fairuza, lekehnya. Aku ingat hang speaking kat chat ini, ambil diploma. Rupanya form 6. Lekeh," kata Kereta Sewa Perlis.
Enggan berdiam diri dihina oleh individu yang tidak dikenali itu, Fairuza kemudian membalas dan memberi penjelasan mengapa dia memilih untuk masuk Tingkatan 6. Berikut mesej beliau:
"FYI, Form 6 is much better than your keretasewa what so ever. Bukan aku nak kutuk kerja kereta sewa, sebab aku tak nampak pun keburukan kereta sewa ini. Tetapi disebabkan manusia yang macam ini, I've no longer patient dude. 
"Bukan saja-saja aku masuk Form 6, kalau bukan disebabkan bright future, tak ada aku masuk Form 6. Memang ada diploma foundation matriks, tapi rezeki, kan? 
"Hak alah mamat ini bising dia kemain, macam dia dah ada PhD. FYI, Form 6 punya sistem dah upgrade. My STPM's certificate kalu aku flying colours boleh bawa aku belajar oversea. Plus, lepas STPM kalau ada rezeki boleh sambung degree terus. Sangat menjimatkan masa aku. 
"Kau apa tahu? Tahu kutuk orang punya haluan? Sedihlah Melayu sekarang. Otak cetek tapi berlagak macam IQ tinggi. Kalau tak ada benda faedah, baik tutup mulut dan jaga kereta sewa elok-elok. 
"Oh by the way, FYI itu short form bagi 'for your information'. This note aku buat takut tak faham pula, kan," balasnya. 
Mungkin kata-kata Fairuza itu membuatkan individu terasa, lalu dia menyatakan bahawa dia sedang buat degree dan perniagaan kereta sewa itu bukan miliknya, sebaliknya milik bapanya. Dia hanya menggunakan akaun itu untuk menghina Fairuza. 
"Aku tengah buat degree, bodoh. Kereta sewa bapak aku punya," katanya. 


Sumber 'Hang ambik Form 6? Alahai Fairuza, lekehnya..' - Gadis dihina kerana ambil F6

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2gVSrfP

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.