Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Video) Anak kena hukum, bapa berbadan sado datang sekolah pukul cikgu - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Video) Anak kena hukum, bapa berbadan sado datang sekolah pukul cikgu

Klip video tersebar di media sosial menyaksikan rakaman seorang bapa dikatakan berang apabila anaknya dihukum oleh cikgu. Lantaran itu dia datang ke sekolah dan memukul cikgu berkenaan.

Ayah kepada pelajar berkenaan yang berbadan sado dan menyerang cikgu tersebut dikatakan bertugas sebagai seorang tentera.

Setakat ini masih belum dapat dipastikan di sekolah manakah kejadian ini berlaku. Dari gaya percakapan individu-individu di dalam video dipercayai kejadian ini tidak berlaku di Semenanjung Malaysia.

Cikgu tersebut dikatakan kini sedang menerima rawatan kerana mengalami pendarahan dalaman akibat serangan itu.

Di bawah ini dua video yang dimaksudkan sila klik untuk menonton.

Kredit : www.milosuam.net



✍ Sumber Pautan : ☕ MyNewsViral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ymkLwe

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.