Hi! Welcome Back and Stay Tune! Suami BERANG Lalu TAMPAR Isteri ! Puncanya Pasti Buat Ramai BENGANG !! Astaghfirullahalazim - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Suami BERANG Lalu TAMPAR Isteri ! Puncanya Pasti Buat Ramai BENGANG !! Astaghfirullahalazim

Suami BERANG Lalu TAMPAR Isteri !! Puncanya Pasti Buat Ramai BENGANG !!! Astaghfirullahalazim | Baca Viral – Mengikut hukum Islam, tugas-tugas seperti menjaga anak, menyediakan makan minum isteri, mengurus segala keperluan rumahtangga, mendidik anak-anak dengan pendidikan yang sempurna dan menyelenggara hal rumahtangga ialah di atas bahu seorang suami. Isteri yang dikahwini bukanlah untuk dijadikan pembantu ataupun bibik. Jikalau isteri tersebut redha membuat semua kerja-kerja itu, juga boleh dianggap ihsan sang isteri kepada suaminya. Beruntunglah si suami jika mendapat isteri yang patuh dan tidak membantah. Jangan sampai dipijak-pijak pulak kepala isteri bila sudah diberi pertolongan sebegitu ya encik suami semua.

ISTERI BEKERJAYA DI SURUH JAGA ANAK IPAR ?

Admin tolong hide fb aku ye. Aku guna fake fb ni. aku geram dengan bini aku. Kami duduk sekali dengan family aku. Adik beradik dan anak buah aku pun duduk rumah sekali. Bini aku suka berkira kalau buat kerja utk anak-anak buah aku.

Hari-hari kerja dia basuh sidai lipat baju semua orang. Pagi masak breakfast utk semua orang. Masak tengah hari mak aku buat sebab bini aku kerja. Bila makan malam dia kena hidang dan cuci pinggan mangkuk termasuk pinggan semua org.

Adik beradik aku kerja, x sempat tengok-tengok pakai minum pelajaran anak dorang. Aku mintak bini aku tengok-tengok kan, dia kata tu bkn tanggungjawab dia. Geram aku semalam, aku tampar dia sekali.

SUAMI ILMU CETEK

Dia lupa dia dah kahwin dengan aku, jadi mak bapa & semua family aku tanggungjawab dia. Tu belum cerita lagi kalau mak aku sakit kaki ke tangan ke, kalau aku mintak dia picitkan kaki mak aku, dia punya tarik muka memang mintak penampar lagi. Kadang mak aku tak sempat nak masak kan utk anak-anak buah aku, aku suruh bini aku buat. Dia akan buat tapi bila lambat ke dia suka bagi alasan dia kerja.

Memang dia kerja tapi kalau aku suruh buat dia dia kena la balik awal dan cepat-cepat buat apa yang aku suruh, tak kira la untuk aku ke atau family aku. Macam mana aku nak buat bini aku faham yang bila dah kahwin, tangungjawab dia pada family dia dah tak ada dan dia hanya patut ikut perintah aku dan family aku..?

Sumber : KRT

The post Suami BERANG Lalu TAMPAR Isteri ! Puncanya Pasti Buat Ramai BENGANG !! Astaghfirullahalazim appeared first on BACA VIRAL.



✍ Sumber Pautan : ☕ BACA VIRAL

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xYcsZa

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.