Hi! Welcome Back and Stay Tune! 4 Botol Perfume Wanita Ekslusif dalam 1 harga - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

4 Botol Perfume Wanita Ekslusif dalam 1 harga

4 PCS PURSE PERFUME COMBO
✔ HAWA PERFUME By Ayrahana Hijab
✔ SALLEHA PERFUME By Ayrahana Hijab
✔ ADAMIA PERFUME By Ayrahana Hijab
✔ NOHAR PERFUME By Ayrahana Hijab

10ML per Bottle x 4
COME in 1 PRICE!!

Wangian HAWA oleh Ayrahana Hijab. Bau HAWA yang menarik untuk WANITA yang mahukan menjadi tumpuan kaum ADAM di setiap masa dan ketika. Direka untuk wanita yang mahu mempesonakan diri dengan bauan klasik. Diformulasi dengan bau citrus, aprikot dan peony yang menyegarkan. Digabungkan bau jambakan rose dan osmanthus. Patchouli , Sandalwood dan Pink Pepper melengkapkan wangian feminin klasik ini . HAWA paling sesuai dipakai di siang hari. HAWA adalah wangian sepanjang tahun yang LUAR BIASA yang dihasilkan untuk wanita yang menghargai BAU cahaya.

Wangian SALLEHA oleh Ayrahana Hijab. Bauran namun tersendiri, SALLEHA adalah haruman yang sempurna untuk hari-hari apabila anda ingin berasa ingin jadi PUSAT perhatian orang di sekeliling. Minyak wangi di REKA untuk melahirkan AURA kecantikan  wanita melalui mainan bau yang  SENSASI. Diformulasi dengan mengunakan passion fruit  dan grapefruit untuk menyentuh yang menawan. Bau manis peony dan vanilla orchid mampu melahirkan PESONA anda , dan baun musk mencipta rasa KECANGGIAN  pada setiap semburan.

NOHAR Perfume oleh Ayrahana Hijab. Sweet, musky, and fruity, wangian bunga ini sempurna untuk dipakai siang hari. Diformulasi dari  delima, yuzu, fros, peony, magnolia, teratai, amber, kasturi, dan mahoni membuatkan  aroma ini sempurna untuk pemakaian di siang hari, terutama pada musim bunga dan musim panas. Aroma ini mungkin amat sesuai untuk wanita semua peringkat umur yang suka bauan BUNGA , sesuai digunakan terutamanya untuk aktiviti waktu siang yang santai dan profesional, seperti pejabat atau ketika anda sedang makan tengah hari bersama teman-teman .

Wangian ADAMIA oleh Ayrahana Hijab, Dengan aroma buah yang manis, mengingatkan hari- di musim panas yang cerah,  bauan  ceri di dalam minyak wangi sesuai untuk wanita yang romantis  dan suka bermimpi. Bau wangi yang indah ini diformulasi bau ceri yang  digabung denan sempurna dengan cendana dan marshmallow. Sama ada anda sedang  bersiap-siap untuk berkenalan dengan orang yang anda sayangi atau anda hanya mahu merasa feminin yang penuh inspirasi, ini minyak wangi pilihan anda. Wangian NAKAL yang  perlukan rasai.

✔ Wangi wangi wangi
✔ Wangian yang memikat hati..
✔ Fresh, floral and sweet
✔ 10ml EditioN memudahkan untuk dibawa ke mana-mana dan bila-bila jua
✔ Wangi wangi wangi
✔ Wangian taraf antarabangsa
✔ Tahan 10 Jam
✔ Halal dan mesra solat
✔ Murah dan jimat
✔ Halal dan mesra solat

BELI SEKARANG SEMENTARA STOK MASIH ADA
http://ift.tt/2Bg1eSu

The post 4 Botol Perfume Wanita Ekslusif dalam 1 harga appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2iX3mUk

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.