Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ayrahana Hijab Perfume Yang Super Murah Tapi Bau Tahan Paling Lama! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ayrahana Hijab Perfume Yang Super Murah Tapi Bau Tahan Paling Lama!

Korang pernah dengar tak pasal Ayrahana Hijab Perfume nie? Sebenar nyer aku tau pun 2-3 bulan lepas sebab tengok kemain gigih dia orang buat promosi kat booth-booth area KL nie. Takde la try pun, tapi terperasan ade kawan pakai ehhh bau dia wangi nyer pastu sampai ke petang wangi je dak nie! Biler borak dia cakap dia pakai Ayrahana Hijab Perfume jek! Aku pun ooooooo…ooo je la weh..teruja la jugak tapi beli belum lagi.

Nak jadi citer 3 hari lepas perfume aku memang abis licin licau. Aku ni bangsa biasa pakai perfume jadi kalau sehari tak pakai rase lain machiam sangat! Korang aku tak tau la tapi aku rase macam tak cukup tak lengkap jek, lagi-lagi aku kan selalu jumpe peminjam (huhuhu…part ni berapa kali nak mention daaaa~) so 2 hari tak pakai perfume ni rase tak best je.

Ketahanan Luar Biasa Dengan Harga MAMPU MILIK!

Terjah web Ayrahana Hijab ne ni terus bertambah teruja lagi-lagi tang visi dia! Visi nyer : membantu lebih ramai penggemar wangian mendapatkan perfumes dengan ketahanan LUAR BIASA dengan semburan HARGA MAMPU MILIK! Tak teruja ke uolls?? Part HARGA MAMPU MILIK di vs kan dengan ketahanan luar biasa je dah buat aku tertarik~ Lebih 8 jam tau korang bau dia boleh tahan.

Sebab aku dah try pakai Ayrahana Hijab Perfume 2 hari ni baru aku berani nak cerita, nak share best ke tak best, berkesan ke tak ketahanan dia. Aku tak suka bagitau orang benda yang alahaiiiii baru pakai sekali pastu citer degar-degar. Tu menipu nama nyer tak berkat hidup nanti. Part berkat paling aku takuit oiiii~

Confirm! Confirm bau dia tahan lama! Pagi aku pakai sebelum pegi office sampai asar bau dia still melekat terbau-bau lagi. Best best best. Eady yang jarang bercakap pun tegur aku petang semalam “eh B pakai perfume lagi ke?kuat je bau wangi nie” Aku cakap aku pakai yang pagi tadi punyer je tu. Rupa nyer perfume ni makin kau pakai makin meresap kat kulit dan badan, makin lama makin serasi jadi bau dia akan susah nak hilang. Perghhh wangilah kau sentiasa nanti! Suka tau~ Ehh..ade ke orang suka busuk? LOL!

Dengan ketahanan bau (lebih 8 jam) yang LUAR BIASA..perghh~

Kalau korang nak tahu, belum cukup setahun Ayrahana Hijab Perfume. Giler tak teruja? Keluaran bumiputera setanding dengan jenama antarabangsa tau. Bangga!

Boleh Klik [SINI] untuk lihat Pilihan Perfume Ayrahana Hijab yang ada

Ada 4 pilihan bau untuk lelaki dan 4  pilihan bau bagi wanita yang setaraf wangian Jenama Antarabangsa.  Perfume ni keluaran bumiputera, halal dan boleh dipakai ketika solat. Boleh jugak dibawak travel sebab botol dia kecik…ehh besar tak besar kecik tak kecik muat dalam handbeg. Botol dia besar 1 genggaman tangan aku jek,10 ml EDP Perfume okehhh bukan EDT.

Beli Ayrahana Hijab Perfume yang original tau.

Hah jenuh cerita baru boleh bagitau harga dia! Confirm korang akan terperanjat sebab bau dah la tahan lama pastu harga murah nak matik. Jimat okeh~

Dengan harga : 4 botol RM 55.00  korang akan dapat bau yang wangi selama 8 jam! Perghhhh…murah hoiiii 😉

Boleh dijadikan sebagai hantaran!

Ada juga yang jadikan Perfume Ayrahana Hijab  sebagai hadiah dan juga hantaran. Haaa bulan Mei nanti banyak hari sambutan khas bagi meraikan dan menghargai orang-orang disekeliling kita seperti Hari Ibu, Hari Guru, Hari Jururawat. Nak jadikan hadiah Hari Anniversary pun boleh juga.

Kenapa Kita Perlu Hadiahkan Ayrahana Hijab?

Sebab Ayrahana Hijab membantu lebih ramai orang yang inginkan Perfume dengan Kualiti Setanding Jenama Antarabangsa pada harga yang Mampu Milik. Dan yang paling penting kita dah tak was-was lagi time solat.

Beli Dengan Agen Yang Dipercayai!
http://ift.tt/2iWZ7Ir

The post Ayrahana Hijab Perfume Yang Super Murah Tapi Bau Tahan Paling Lama! appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2Be6G8x

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.