Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bosan Dan Stress Jadi Manusia, Lelaki Ini Mahu Menjadi Seperti Seekor Anjing.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bosan Dan Stress Jadi Manusia, Lelaki Ini Mahu Menjadi Seperti Seekor Anjing..



Kita semua mempunyai hobi yang tersendiri sama ada hobi yang biasa ataupun pelik. Namun begitu hobi yang dimiliki oleh seorang lelaki ini mungkin agak pelik bagi ramai orang. Ramai yang berpendapat bahawa hobi lelaki ini agak luar biasa dan tidak masuk akal.


Jom kita berkenalan dengan lebih dekat dengan lelaki yang suka memakai kostum anjing dalam kehidupan sehariannya.

Image result for Grown men reveal why they enjoy dressing up as DOGS

Tom Peters yang berusia 32 tahun mempunyai hobi yang sangat pelik iaitu suka memakai kostum anjing dalam kehidupan sehariannya. Tom juga telah hadir dalam rancangan TV di Britain. 


Semasa dalam wawancara di TV tersebut Tom yang lengkap memakai kostum anjingnya itu berkata bahawa ianya merupakan sebuah pengalaman yang sangat istimewa untuk beliau berpakaian seperti seekor anjing di dalam kehidupan sehariannya.

Tom took off his dog mask to reveal his true self and transformed from Spot to human

Tom's ex fiance Rachael adjusted Spot's lead as explained their relationship on This Morning 

Dia mendakwa bahawa kostum anjingnya itu dapat membantunya menjadi lebih seorang yang komited di dalam kehidupan sehariannya.

The only time Tom said he drops the identity is when he needs to use the facilities: 'I drop back into human mindset when going to the loo,' he confirmed

Tom yang sangat menyayangi anjing itu turut memberitahu selain berpakaian seperti seekor anjing, beliau juga turut tidur di dalam sangkar, berjalan seperti anjing dan juga memakan makanan anjing.


Namun begitu pekerjaanya jauh dari realiti kehidupannya sebagai anjing kerana dia bekerja sebagai juruteknik pencahayaan di sebuah teater.

Tom is 'walked' around the This Morning studio by his ex-fiancee



Tom, 32, who works as a sound and lighting technician for a theatre, says it is a form of escapism

Tom, pictured with his friend Rachel, was recently crowned the first ever Mr Puppy UK

Tom muncul di wawancara itu supaya beliau dapat memberitahu orang ramai tentang gaya hidupnya yang agak unik dan supaya dia dapat menangani beberapa salahfaham yang mungkin ada pada mereka yang menganggap kehidupannya sebagai krisis identiti.

Related image
Bersama dengan rakan-rakan yang 2x5 dengan perangai lelaki ni


✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2nWTbof

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.