Hi! Welcome Back and Stay Tune! Xiaomi Berkongsi Lebih 30 Model Telefon Yang Akan Menerima Kemaskini MIUI 9.5 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Xiaomi Berkongsi Lebih 30 Model Telefon Yang Akan Menerima Kemaskini MIUI 9.5

Xiaomi telah menawarkan kemaskini sistem operasi MIUI 9 sejak beberapa bulan lepas, dan kini pihak Xiaomi turut telah mengumumkan sejumlah model peranti yang akan menerima kemaskini MIUI 9.5 bermula daripada bulan ini.

MIUI 9.5

MIUI 9.5 menawarkan beberapa pembaharuan pada antaramuka yang ditawarkan oleh Xiaomi ini, termasuk sokongan membalas mesej daripada notifikasi, kemudahan untuk melihat pelbagai info tambahan terus melalui panel notifikasi, dan sejumlah ciri-ciri baru yang lain.

Kemaskini MIUI 9.5 ini akan mula ditawarkan bermula penghujung bulan ini untuk Redmi Note 3, RedmiNote 4, Mi Max, Mi Max Prime, Redmi 3S, Redmi 4 Prime, Redmi 4A dan juga Redmi Note 4 MTK.

Pada bulan April kelak, Xiaomi akan menawarkan kemaskini sama untuk Redmi Note 5A Prime, Redmi Note 5A, Redmi 5A, Redmi 5 Plus, Redmi Note 5, Redmi 5, Mi Max 2, Mi 5, Redmi 4X, Mi 6, dan juga Mi Mix 2.

Dan pada penghujung April pula, Xiaomi menyasarkan pengenalan MIUI 9.5 untuk Mi Note 2, Mi 5s, Mi Mix, Mi Note 3, Mi 5s Plus, Redmi Note 2, Redmi 3, Redmi 4, Mi 3, dan juga Mi 4.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2u2bB9W

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.