Hi! Welcome Back and Stay Tune! Celcom Hadir Dengan Penawaran Pelan Pascabayar Dibawah Jenama Xpax – “Xpax Postpaid” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Celcom Hadir Dengan Penawaran Pelan Pascabayar Dibawah Jenama Xpax – “Xpax Postpaid”

Maxis sedia terkenal dengan penawaran pelan prabayar mereka Hotlink sebelum ini. Namun, pada awal tahun ini, Maxis mengambil langkah untuk menawarkan pelan Hotlink Postpaid Flex, sekaligus turut membawa jenama Hotlink untuk penawaran pelan pascabayar.

Selepas Maxis, pihak Celcom kini dilihat turut mengikut jejak. Kini, ia dilihat Celcom turut memperkenalkan pelan pascabayar untuk jenama Xpax mereka, dinamakan Xpax Postpaid. Celcom dijangka memperkenalkannya secara rasmi pada minggu hadapan, 18 April kelak.

Xpax Postpaid

Xpax Postpaid disasarkan untuk mereka yang berumur 25 tahun dan ke bawah, dan melaluinya ia menyertakan beberapa promosi khusus. Termasuk antaranya adalah pakej panggilan tanpa had kepada 5 rakan didalam rangkaian Celcom, akses tanpa had untuk YouTube pada lewat malam, dan akses Music Walla secara percuma.

Dua pakej ditawarkan dibawah Xpax Postpaid, iaitu XP50 dan juga XP79. XP50 menawarkan pakej data 15GB pada harga langganan RM50 sebulan, sementara XP79 pula menawarkan pakej 22.5GB pada harga RM79 sebulan. Pelan yang berbeza turut ditawarkan sekiranya pengguna memilih untuk mendapatkan pelan Xpax Postpaid ini bersama-sama dengan peranti.

Xpax Postpaid

Xpax Postpaid

Seperti biasa, pengguna boleh menambah data dengan membelinya secara berasingan sekiranya apa yang ditawarkan tidak mencukupi.

Pihak Celcom dijangka melancarkannya secara rasmi pada minggu hadapan. Tetapi, seperti biasa, beberapa pengedar telah mula mengambil pendaftaran untuknya. Selain itu, Celcom sendiri telah menyenaraikan pelan Xpax Postpaid XP50 dan XP79 pada laman Celcom Store.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2IQDh4u

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.