Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ciri-Ciri Wanita Solehah Boleh Dilihat Dari Wajahnya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ciri-Ciri Wanita Solehah Boleh Dilihat Dari Wajahnya

Lelaki mana yang tidak mahukan isteri yang solehah? Wanita solehah adalah idaman semua lelaki, tetapi mencari isteri yang solehah yang cantik bukan perkara yang mudah. Kadang-kadang lelaki menjadi buta untuk memberitahu adakah seseorang wanita solehah atau tidak.

Tetapi ada beberapa sifat wanita yang boleh memberitahu samada wanita itu solehah atau tidak. Selain tingkah laku, wajah juga boleh menunjukkan kebaikan dan kelembutan hati seseorang. Ciri-ciri berikut ini menyatakan kemungkinan seseorang wanita solehah boleh dilihat dari wajahnya.

Terang bercahaya

Lelaki mudah terpesona apabila melihat seorang wanita yang wajahnya kelihatan cerah dan bercahaya. Cerah di sini tidak bermakna wanita itu memakai produk kecantikan tertentu, tetapi cerah dan berseri di sini lahir secara semulajadi. Kelembutannya dapat menembusi wajah untuk dilihat oleh orang lain. Wajahnya kelihatan berseri.

Tiada keterlaluan bersolek

Memakai alat solek adalah sangat semulajadi. Bagi wanita solehah, mereka biasanya suka memakai alat solek jika perlu, tidak terlalu berlebihan atau kurang.

Suka menundukkan pandangan

Wanita solehah biasanya suka menundukkan mata apabila bercakap dengan lelaki. Kadang-kadang memandang ke wajah, kemudian menurunkan matanya lagi seperti itu.

Matanya sedikit berkilau

Berkilau di sini tidak bermakna dia menggunakan kanta lekap, tetapi entah bagaimana mempunyai mata yang cantik dan berkilau. Hanya lelaki tertentu yang dapat melihat sinar di mata wanita solehah.

Senyuman manis

Senyuman manis sinonim dengan wanita cantik, tetapi berbeza dari senyuman yang muncul dari wanita solehah. Senyumannya dapat mendebarkan hati dan meyakinkan. Jantung akan tertanya ada sesuatu yang indah disebalik senyuman itu.

Itulah sifat wanita solehah yang dapat dilihat dari wajahnya. Tetapi ketahuilah, perkara yang dinyatakan tidaklah sepenuhnya tepat, hanya gambaran kecil.

The post Ciri-Ciri Wanita Solehah Boleh Dilihat Dari Wajahnya appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2JJWd6a

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.