Hi! Welcome Back and Stay Tune! Leka Berswafoto Bayi Terlepas Dari Pegangan Ibu - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Leka Berswafoto Bayi Terlepas Dari Pegangan Ibu


MALANG menimpa seorang bayi perempuan berusia 10 bulan apabila dia terlepas dari dukungan ibunya di atas tangga bergerak di sebuah pusat beli belah disebabkan di ibu sibuk berswafoto dengan suaminya.

Dalam kejadian yang berlaku di India itu, wanita terbabit sedang memegang anaknya apabila suaminya meminta dia merakamkan swafoto mereka berdua di atas tangga bergerak itu.

Bagaimanapun wanita itu gagal mengimbangkan badan lalu terlepas anaknya dari pegangan.

Bayi itu terkeja pemegang tangga bergerak sebelum jatuh di ruang antara tangga dengan dinding.

Orang ramai yang berada di situ cuba berlari menyelamatkan bayi itu tapi malangnya dia meninggal dunia serta merta selepas terjatuh di atas lantai.

Kejadian itu telah dirakamkan menerusi CCTV dan polis kini sedang menjalankan siasatan.

Bayi tersebut bersama ibu bapanya sebelum itu telah mengunjungi sebuah klinik untuk mendapatkan pemeriksaan rutin anak mereka.

Kes ini sama seperti yang berlaku di Mumbai beberapa hari lalu di mana seorang bayi maut selepas terjatuh dari tingkat dua sebuah bangunan selepas ibunya yang memakai kasut tumit tinggi gagal mengimbangkan badan. – Mynewshub.cc


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2IKOXsV

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.