Hi! Welcome Back and Stay Tune! Mat Sabu tidak akan ambil lebih - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Mat Sabu tidak akan ambil lebih

Sinar, 28/5/18

Mohamad Sabu
Mohamad Sabu
(Ubah saiz teks)
KUALA LUMPUR – Menteri Pertahanan, Mohamad Sabu tampil membersihkan berita tular yang tidak benar mengenai dirinya.
Mohamad yang lebih popular dengan panggilan Mat Sabu menegaskan bahawa beliau akan menggunakan hak yang  diterima sebagai seorang menteri namun tidak pula akan mengambil lebih daripada itu.

“Baru-baru ini banyak tersebar dan menjadi tular perkara-perkara yang tidak benar mengenai diri saya, pertama tersebar dan tular gambar kononnya saya mahu memandu kenderaan Perodua Viva milik anak saya dan tidak mahu menggunakan kenderaan rasmi serta pengiring disediakan kementerian pada hari pertama bekerja.

“Kedua tersebar dan tular juga gambar kononnya Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad dan isteri Tun Dr Siti Hasmah Mohd Ali berbuka puasa di rumah saya sedangkan gambar tersebut merupakan gambar lama ketika kedua-dua tokoh tersebut makan malam di rumah saya tahun lalu,” katanya dalam satu kenyataan.

Selain itu, Mat Sabu mendedahkan wujud mesj tular di laman aplikasi WhatsApp kononnya meminta derma untuk “Tabung Kereta Baharu Mat Sabu”.
Beliau mengingatkan bahawa, tidak ada sebarang derma yang boleh dikutip menggunakan namanya tanpa sebarang persetujuan dan kebenaran.

Hal demikian, pada masa akan datang, segala berita mengenai beliau  hanya akan dikeluarkan melalui kenyataan rasmi atau akaun media sosial rasmi miliknya seperti Facebook, Mohamad Sabu Menteri Pertahanan Malaysia, Twitter, @MSabu_Official dan Instagram: msabu_official.


✍ Sumber Pautan : ☕ indah.com

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2JdOKif

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.