Hi! Welcome Back and Stay Tune! Mingguan Amanz – LG G7 ThinQ, Facebook Dating, Instagram Video Chat - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Mingguan Amanz – LG G7 ThinQ, Facebook Dating, Instagram Video Chat

LG pada minggu ini akhirnya telah memperkenalkan telefon pintar terkini mereka, LG G7 ThinQ yang mana hadir dengan sokongan rekaan skrin bertakuk, selain dilengkapi butang fizikal khusus untuk Google Assistant. Selain itu, Samsung turut telah memperkenalkan Galaxy A6+ 2018 yang hadir dengan kamera hadapan 24-megapixel.

Di Malaysia, Huawei telah menawarkan Huawei P20 Pro dengan pilihan warna Twilight secara terhad. Selain daripada itu, Acer telah menawarkan Nitro 5 untuk pasaran tempatan.

Facebook pada minggu ini turut telah mengumumkan bakal memperkenalkan ciri mencari jodoh pada perkhidmatan mereka, selain membawa kemaskini antaramuka untuk Facebook Messenger.

Instagram turut tidak ketinggalan, dan turut menerima beberapa ciri baru, termasuk sokongan panggilan video dan juga ciri bayaran Instagram Payment.

Facebook turut tidak melupakan WhatsApp, dan mengumumkan kelak ciri Sticker untuk perkhidmatan permesejan popular berkenaan.

Dan akhir sekali, Microsoft telah mula menawarkan Windows 10 April 2018 Update yang menawarkan sejumlah ciri-ciri baru, termasuk Timeline dan juga Focus Assist.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2rjVOPk

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.