Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pengguna iPhone 7 Dan 7 Plus Melaporkan Masalah Mikrofon Selepas Kemaskini iOS 11.3 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pengguna iPhone 7 Dan 7 Plus Melaporkan Masalah Mikrofon Selepas Kemaskini iOS 11.3

Mikrofon ialah komponen penting pada sesebuah telefon. Tanpanya panggilan telefon dan kawalan suara menggunakan pembantu maya tidak boleh dilakukan. Kemaskini iOS 11.3 yang diterima iPhone membawakan fungsi memeriksa kesihatan bateri. Tetapi bagi sebilangan kecil pengguna iPhone 7 dan 7 Plus ia menyebabkan mikrofon peranti gagal berfungsi.

Berita buruk bagi pemilik dua peranti ini ialah masalah rawak ini tidak boleh dibaiki menggunakan perisian. Kerosakan fizikal berlaku dan ia hanya boleh diselesaikan dengan menghantar peranti ke pusat khidmat pelanggan bertauliah. Pihak Apple telah mengeluarkan memo dalaman mengenai isu ini menurut laporan MacRumors namun kenyataan rasmi masih belum dilakukan. Di dalam memo tersebut proses menggantikan mikrofon yang rosak akan ditanggung oleh Apple sepenuhnya.

Kami bernasib baik tidak mengalami masalah ini selepas kemaskini iOS 11.3 Bagaimana pula dengan pengguna iPhone 7 dan 7 Plus di kalangan pembaca Amanz?



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2HTtpeb

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.