Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sebab Kau Bodoh, Buruk.. Selekeh!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sebab Kau Bodoh, Buruk.. Selekeh!!


Pelakon cantik manis Zara Zya merupakan antara artis yang amat aktif di laman media sosial Instagram.

Dengan jumlah follower sebanyak 2.3 juta orang, semua yang Zara Zya muatnaik di laman Ig sudah tentu mendapat perhatian.


Sempena hari raya Aidil Adha ini, seperti kebanyakkan orang, semua akan muatnaik gambar menyambut raya, begitu juga dengan Zara Zya.



Pelakon ini memuatnaik foto selfie gambar rayanya dan menulis caption seperti sunyi.

Ini tulis Zara Zya: "Takde sape nak beraya dgn saya. Ok sekian."




Memang ramai yang menulis komen, ada yang menulsi bahawa mereka sudi menjadi peneman Zara Zya yang kesunyian itu.

Ada jug ayang bergurau denagn menulis komen menyuruh kekasih Zara Zya iaitu Hafreez Adam untuk menemaninya.

Tetapi ada satu komen yang agak panas ditulis diruang komen, ianya di tulis oleh Ig bernama Azlida.

Wanita ini menulis satu komen yang agak kasar, ini komennya: "Sebab kau bodoh, sebab kau buruk, sebab kau selekeh, so tak ada siapa nak beraya dengan kau"



Memang tak sangka ada wanita yang menulis komen sebegitu. Para netizen dan peminat Zara Zuya yang lain terus mengecam komen dari Azlida itu.

Mereka ternyata marah dengan komen yang agak negatif itu  dengan ayat yang penuh dengan perkataan kasar.

Ini antara komen netizen kepada wanita bernama Azlida itu: "Mulut kau sis!!!! entah kau yang bodoh.. entah kau yang selekeh.. Syukur laki kau nak kau.. ingat jangan sedap sangat mengata orang sis."



Kemudian, Zara Zya sendiri telah terbaca komen dari Azlida itu.

Zara Zya telah memuatnaik foto komen berkenaan dan bertanya adakah wanita berkenaan berani berkata seperti itu jika berjumpa depan dengannya.

Ini foto yang dimuatnaik oleh Zara Zya:


Sumber: IG Zara Zya





✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2wpy9iO

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.