Hi! Welcome Back and Stay Tune! VIDEO-Polis pukul pelajar perubatan kerana bergaul dengan lelaki Muslim - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

VIDEO-Polis pukul pelajar perubatan kerana bergaul dengan lelaki Muslim

  September 30 2018 

https: img-k.okeinfo.net content 2018 09 28 18 1956965 polisi-di-india-pukuli-seorang-perempuan-karena-bergaul-dengan-pria-muslim-qA3hjZlSDQ.jpg 
 Foto: PiyushraiTOI/Twitter.



NEW DELHI – Sebuah rakaman video yang mengejutkan memperlihatkan polis di India memukul seorang gadis yang dituduh berpacaran dengan lelaki Muslim menjadi viral di media sosial. Dalam video insiden yang terjadi di India utara itu, wanita tersebut juga diminta agar mengatakan bahwa lelaki Muslim itu telah melakukan perkosaan. 

Video itu memperlihatkan seorang gadis, siswa sekolah jururawat yang berusia sekitar 20-an tahun dipukul  dan mengalami kekerasan oleh empat polis  di dalam sebuah kereta kerana dia menghabiskan waktu bersama seorang lelaki yang berbeda agama. Pada satu titik, polis  perempuan yang duduk di sebelahnya terlihat memukul  kepala gadis tersebut.

Insiden itu terjadi pada Ahad di Meerut, di Negara Bagian Uttar Pradesh, tetapi baru saja diwartakan oleh media setelah video mengejutkan tersebut muncul.


Berdasarkan laporan India Today, gadis itu mengatakan dia sedang belajar dengan seorang teman di kamarnya ketika digerebek oleh sekelompok aktivis dari organisasi Hindu sayap kanan, Vishva Hindu Parishad. Para aktivis itu kemudian membawa temannya ke ruangan lain. 


Mereka kemudian mulai memukul  kami, ”kata wanita itu sebagaimana dilansir RT, Jumaat (28/9/2018). "Beberapa dari mereka terus bertanya kepada saya apakah saya seorang Hindu atau seorang Muslim dan menuntut bukti identiti." 

Dia mengatakan kelompok aktivis mengatakan kepadanya bahwa mereka memukulnya kerana temannya adalah seorang Muslim. "Apakah anda ingin menikah dengannya?" Tanya mereka.
Para aktivis kemudian memanggil polis , yang membawa pasangan itu ke balai polis  menggunakan dua kenderaan yang terpisah.



Dalam perjalanan ke stesyen, seorang polis  perempuan terlihat memukul wanita itu, sementara yang lain rupanya merakam video. Petugas polis  lainnya terdengar menghinanya dengan "bahasa kotor". Seorang anggota polis menuntut untuk tahu mengapa dia tidak “malu berkencan dengan seorang Muslim.” 

Polis kemudian mencuba memaksanya untuk mengajukan tuntutan perkosaan terhadap lelaki Muslim itu. Mereka dipercayai mengatakan bahwa mereka akan membiarkannya pergi jika dia melakukannya, tetapi dia menolak. Dia kemudian memanggil orang tuanya dan pulang bersama mereka.


✍ Sumber Pautan : ☕ indah.com

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2OpoDaK

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.