Hi! Welcome Back and Stay Tune! Samsung Berkongsi Senarai 24 Peranti Serta Tarikh Kemaskini Android Pie Akan Diberikan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Samsung Berkongsi Senarai 24 Peranti Serta Tarikh Kemaskini Android Pie Akan Diberikan

Sebilangan kecil pengguna Samsung Galaxy S9 dan S9+ mula menerima kemas kini ke Android Pie semalam. Ini bermakna pengguna di Malaysia berkemungkinan besar akan menerimanya pada bulan Januari seperti yang dijanjikan oleh Samsung sebelum ini. Senarai lengkap peranti dan tarikh kemas kini akan diterima telah dikongsi oleh Samsung menerusi aplikasi Samsung Members.

Hanya 24 telefon pintar dan tablet disenaraikan untuk menerima Android Pie. Samsung Galaxy S7 tidak termasuk kerana sudahpun melangkaui tempoh 24 bulan yang dijanjikan. Galaxy Note 9 pula akan menerimanya bermula Februari, lewat sebulan dari tarikh asal.

Mengecewakan di sini ialah terdapat peranti seperti Galaxy Tab S3 yang hanya akan menerimanya pada bulan Oktober, lebih sebulan selepas Android Q dijangka dilancarkan. Adakah peranti anda ada di dalam senarai rasmi Samsung ini?



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://bit.ly/2GEpWQu

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.