Hi! Welcome Back and Stay Tune! WeChat Hadir Dengan Penawaran “Stories” Mereka Tersendiri – Dinamakan “Time Capsule” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

WeChat Hadir Dengan Penawaran “Stories” Mereka Tersendiri – Dinamakan “Time Capsule”

Perkongsian kandungan dalam bentuk “Stories” sedia popular pada pelbagai laman sosial, termasuk Facebook, Instagram, dan juga WhatsApp. Kini, pihak WeChat turut mengikut jejak, dan memperkenalkannya melalui kemaskini terbaru.

WeChat Hadir Dengan Penawaran “Stories” Mereka Tersendiri – Dinamakan “Time Capsule”
WeChat memanggil ciri ini sebagai “Time Capsule”. Ia telah pun sedia aktif untuk pengguna di iPhone, dan mungkin akan diperkenalkan untuk pengguna Android tidak lama lagi.

WeChat Time Capsule

Melalui ciri ini, ia membolehkan pengguna berkongsi rakaman video bersama rakan-rakan lain – dan ia akan hilang selepas tempoh 24 jam. Hal ini membuatkan pengguna lebih aktif menggunakan perkhidmatan WeChat – dan sentiasa membukanya setiap hari supaya tidak terlepas kemaskini daripada rakan-rakan mereka.

Bagi anda yang menggunakan WeChat di iPhone, boleh mengemaskini aplikasi anda hari ini, dan menggunakan ciri “Time Capsule” ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://bit.ly/2TbgPYV

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.