Hi! Welcome Back and Stay Tune! Xiaomi Memegang Rekod Dunia Untuk Mozek Video Yang Menggunakan Telefon Pintar Terbanyak - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Xiaomi Memegang Rekod Dunia Untuk Mozek Video Yang Menggunakan Telefon Pintar Terbanyak

Tahun ini Xiaomi memegang rekod dunia untuk paling banyak kedai dibuka serentak. Sebanyak 500 kedai dibuka serentak di India pada bulan November lalu. Mereka kini memegang sebuah lagi rekod dunia yang diiktiraf oleh Guinness untuk mozek video yang menggunakan telefon pintar terbanyak.

Sebuah pokok Krismas yang paparan video dihasilkan menggunakan 1008 telefon pintar terkini mereka Xiaomi Play di China. Pokok Krismas setinggi 8 meter ini turut menjadi hotspot yang membekalkan Internet percuma kepada pengunjung berdekatan.

Xiaomi telah memintas rekod dunia yang sebelum ini dipegang oleh Vestel yang menggunakan 504 telefon pintar Vestel Venus V3 5570 untuk memaparkan mozek video ketika acara MWC 2017.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://bit.ly/2QO4QDD

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.