Hi! Welcome Back and Stay Tune! Live Streaming Gempak Superstar Minggu 6 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Live Streaming Gempak Superstar Minggu 6

Gempak Superstar

 

Live Streaming Gempak Superstar Minggu 6 | 10 bintang lakonan di Malaysia yang terdiri daripada lima pelakon lelaki yang terkenal di Malaysia antaranya Nazim Othman, Sofi Jikan, Ryzal Jaafar, Dazrin Kamarudin dan Arja Lee manakala lima pelakon wanita yang popular di tanah air iaitu Tasha Shilla, Raja Ilya, Izreen Azminda, Sherry Ibrahim dan Siti Elizad dicabar bagi menonjolkan bakat nyanyian dalam terpendam di dalam diri mereka dalam program realiti terbaru terbitan Astro iaitu Gempak Superstar.

Gempak Superstar dihoskan oleh Sharnaaz Ahmad dan Scha Al Yahya yang pastinya dipenuhi dengan pelbagai persembahan yang menghiburkan di atas pentas Konsert Gempak Superstar ini akan berlangsung secara langsung pada malam ini tepat jam 9 malam hanya ini di Astro Ria dan Astro Ria HD.

Konsert Gempak Star ini akan berlangsung secara langsung tepat jam 9 malam pada malam ini di Studio Pinewood Iskandar Malaysia, Johor Bahru.

Kepada mereka yang tidak dapat menonton di kaca televisyen, anda semua tidak perlu risau kerana Media Sensasi ada menyediakan Live Streaming Gempak Superstar Minggu 6 menerusi pautan online yang diberikan di bawah ini khas buat para pengunjung setia blog ini.

KLIK SINI

The post Live Streaming Gempak Superstar Minggu 6 appeared first on Media Sensasi.





Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.