Hi! Welcome Back and Stay Tune! Peranti Asus Tidak Akan Lagi Menggunakan Pemproses Intel - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Peranti Asus Tidak Akan Lagi Menggunakan Pemproses Intel

Peranti keluarga Asus Zenfone 2 mungkin adalah yang paling sinonim dengan pemproses Intel Atom. Pemproses ini memberikan kuasa memproses yang hampir setanding dengan pemproses Snapdragon tetapi pada tanda harga yang lebih rendah. Namun ia tidak berapa mendapat sambutan dari pengeluar lain yang lebih gemar memilih pemproses buatan Qualcomm dan MediaTek.

Asus-Zenfone-Zoom-WhiteJerrry Shen, CEO ASUS mengesahkan kesemua peranti Asus yang bakal dikeluarkan tidak akan menggunakan pemproses Intel. Sebaliknya 90% akan menggunakan pemproses Qualcomm dan selebihnya pemproses dari MediaTek. Ini bukanlah berita yang mengejutkan kerana Intel sendiri membatalkan pembangunan pemproses mudah alih Broxton dan SoFIA mereka. Apakah pemproses yang bakal digunakan pada Zenfone 3 yang akan dilancarkan bulan hadapan? Persoalan ini akan terjawab hanya beberapa minggu dari sekarang.





Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1OtNC2g

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.