Hi! Welcome Back and Stay Tune! Xiaomi Memperkenalkan MIUI8 Berasaskan Kepada Android 6.0 Marshmallow - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Xiaomi Memperkenalkan MIUI8 Berasaskan Kepada Android 6.0 Marshmallow

Xiaomi hari ini telah mengadakan acara media khas di China, dimana melaluinya mereka memperkenalkan telefon pintar terbaru selain perisian dan sistem operasi mereka yang terkini berasaskan kepada Android, iaitu MIUI 8.

Menurut Xiaomi, kini MIUI merupakan antara perisian yang digunakan secara meluas – diguna-pakai oleh lebih 200 juta pengguna seluruh dunia. Malah di China sendiri, MIUI adalah platform yang digunakan oleh ramai pengguna aktif berbanding penggunaan antaramuka lain.

Melalui Xiaomi MIUI 8, kini ia menawarkan sedikit kemaskini pada penggunaan warna – menjadikan ia tampak lebih ceria berbanding sebelumnya. Xiaomi turut mengatakan warna paparan akan berubah mengikut kepada perubahan cuaca, sekaligus membolehkan anda melihat pelbagai perubahan pada peranti berdasarkan apa yang berlaku disekitar anda.

Xiaomi MIUI 8

Xiaomi MIUI 8

Selain itu, Xiaomi turut melengkapkan MIUI 8 dengan pelbagai pilihan gambar latar yang lebih ceria dan cantik. Untuk tujuan ini, Xiaomi bekerjasama dengan lebih 50 rakan media untuk menawarkan gambar yang cantik kepada pengguna pada skrin kunci mahupun sebagai latar peranti.

Melengkapkan kemaskini baru ini juga adalah penggunaan font baru yang direka sepenuhnya oleh pihak Xiaomi – terutamanya untuk tulisan Cina, yang berjumlah lebih 27533 huruf.

Xiaomi MIUI8

Sedang dikemaskini…



Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/279NiBr

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.