Hi! Welcome Back and Stay Tune! Instagram Kini Membolehkan Anda Menyembunyikan Gambar Anda Daripada Mereka Yang Tidak Disukai - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Instagram Kini Membolehkan Anda Menyembunyikan Gambar Anda Daripada Mereka Yang Tidak Disukai

Bagi sesetengah pengguna, mungkin anda ingin sembunyikan gambar yang anda kongsikan pada Instagram daripada diperlihatkan pada garis masa seseorang rakan atau pengikut. Kini, Instagram memudahkan perkara berkenaan dengan menyertakan sebuah fungsi yang dinamakan sebagai “Hide Your Story“.

Instagram Hide Your Story

Fungsi ini mula kelihatan kepada pengguna versi Beta aplikasi Instagram di Android bermula hari ini. Ia boleh diakses dengan ke profil pengguna yang kita ingin halang paparan gambar kita, dan seterusnya menekan pada menu dan memilih “Hide Your Story“.

Dengan pilihan ini, gambar yang dikongsikan anda tidak lagi akan dipaparkan pada garis masa pengguna berkenaan. Seperti biasa, pengguna berkenaan masih boleh membuka profil anda menggunakan carian nama pengguna sekiranya profil anda adalah terbuka untuk paparan umum.

Instagram dijangka memperkenalkan fungsi ini kepada semua pengguna dalam masa terdekat ini.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2amJwiJ

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.