Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pokemon GO Untuk Windows Phone Dibangunkan Oleh Pihak Ketiga - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pokemon GO Untuk Windows Phone Dibangunkan Oleh Pihak Ketiga

Pokemon GO buat masa ini hanya boleh dimuat turun pengguna Android dan iOS di beberapa pasaran dunia. Tiada versi Windows Phone dihasilkan dan sebuah petisyen atas talian telah dimulakan bagi meminta Niantic menghasilkannya. Petisyen sudah berusia lebih dua minggu dan ditandatangani lebih 50000 pengguna tetapi pihak Niantic masih belum memberikan sebarang maklum sama ada akan menghasilkan versi untuk sistem operasi ketiga paling popular di dunia ini.

Pokemon GO Windows Phone 1

Aplikasi hangat ini kini sedang dibangunkan untuk WP secara tidak rasmi oleh ST-Apps. Oleh sebab itu kebanyakan fungsi AR yang wujud pada Android dan iOS tidak disertakan. Demo telah dihasilkan tetapi pihak ST-Apps menegaskan projek ini mungkin gagal sekiranya pihak Niantic menggunakan server yang dinyahsulit atau mereka menerima perintah guaman untuk menghentikan versi port mereka ini.

Jelas sekali terdapat permintaan untuk platform WP sehingga aplikasi tidak rasmi sanggup dihasilkan. Terpulang kepala Niantic untuk membangunkannya ataupun tidak. Memandangkan mereka menghadapi masalah dengan versi pada dua platform sedia ada, kebarangkalian versi WP dihasilkan adalah agak rendah.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2alMILv

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.