Hi! Welcome Back and Stay Tune! Seniman Bujang Lapok. Inilah PERBEZAAN Lokasi Penggambaran Dulu Dan Sekarang !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Seniman Bujang Lapok. Inilah PERBEZAAN Lokasi Penggambaran Dulu Dan Sekarang !!!

Seniman Bujang Lapok. Inilah PERBEZAAN Lokasi Penggambaran Dulu Dan Sekarang !!! | Siapa yang tidak tahu mengenai Filem Bujang Lapok yang merupakan sebuah filem Melayu yang diterbitkan di Malaysia pada tahun 30 November 1957. Filem Bujang Lapok yang diterbitkan dalam bentuk hitam putih. Filem Bujang Lapok diarahkan oleh Allahyarham Tan Sri P. Ramlee pada.Video di atas ini Abe Nik kongsikan tempat diorang berlakon lokasi dulu dan sekarang.

8

Kebetulan ada rakan Abe Nik mari ke rumah ada show di Singapura Kumpulan U&I (salah seorang juga dari anggota Kumpulan Umbrella) dan juga Abang Khairull dari kuantan. beliau menceritakan betapa minatnya beliau terhadap kesenian yang dihasilakn oleh insan istimewa bernama P. Ramlee. Makanya Abang Khairull sepenat lelahnya mencari lokasi-lokasi di mana tempatnya p.ramlee shooting . Terbitlah dokumentari ringkas yang menarik ini.

Sumber : Ohmymedia.tv

P.S. 1 – Pagi Raya. Aku Lafaz CERAI Isteri Di Hadapan Semua Adik Beradik Hanya Kerana AIR !!!
P.S. 2 – Terkini Bom Madinah. Inilah Tindakan 4 Polis Terhadap Pengebom Berani Mati Sebelum Mereka Syahid !!!
P.S. 3 – ”Aku Solat 5 Waktu Tak Lawan Mak Ayah, Kenapa AKu Yang Kena??” Wanita Ini MERAUNG Akibat Perbuatan Suami !!!
P.S. 4 – Pernah Bergelar Raja Permaisuri Agung. Selepas 15 Tahun Inilah Kehidupannya Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 5 – Bazar Ramadan. Apa Yang Dibawa Oleh Van Ini MENGEJUTKAN Ramai !!!

The post Seniman Bujang Lapok. Inilah PERBEZAAN Lokasi Penggambaran Dulu Dan Sekarang !!! appeared first on SEMASA VIRAL.



from SEMASA VIRAL http://ift.tt/2ap02NI
Berita sensasi lagi viral bersama semasaviral.com

href="

"_blank"> Jangan Terlepas Pandang! Klik Gambar! untuk Info Seterusnya...

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.