Hi! Welcome Back and Stay Tune! Adakah Ini Gambar PlayStation 4 Versi Baru Dengan Rekaan Nipis? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Adakah Ini Gambar PlayStation 4 Versi Baru Dengan Rekaan Nipis?

Sony sedia menjadualkan acara khusus pada awal September kelak, dimana mereka dijangka berkongsi lanjut mengenai PlayStation 4 Neo ketika itu. Kini, beberapa minggu sebelumnya, beberapa gambar hadir pada laman lelong di negara barat, memperlihatkan kemungkinan rekaan PlayStation 4 yang baru kelak.

Sony PlayStation 4

Daripada gambar yang hadir, ia dilihat konsol ini bersaiz lebih nipis berbanding dengan rekaan sedia ada, disamping membawakan bahagian bucu yang melengkung dan tidak tajam seperti sebelumnya. Tiada bahagian cover khusus – membuatkan pengguna mungkin tidak boleh menggunakan aksesori yang ditawarkan pada PlayStation 4 dalam menjadikan konsol anda lebih menarik lagi.

Sony PlayStation 4

Sony PlayStation 4

Buat masa ini, ia tidak diketahui lagi mengenai kesahihan gambar ini. Sekiranya ini adalah benar, maka seterusnya apa yang menjadi tanda tanya adalah adakah ia adalah konsol PlayStation 4 Neo dengan keupayaan grafik lebih tinggi, ataupun adalah kemaskini rekaan untuk konsol PS4 sedia ada.

Seperti biasa, segalanya bakal terjawab pada acara Sony yang dijadualkan pada awal September kelak.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2b82XOM

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.