Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kereta Yang Mampu Berubah Seperti Transformers Kini Realiti - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kereta Yang Mampu Berubah Seperti Transformers Kini Realiti

Kenderaan yang berubah menjadi robot hanyalah fiksyen siri animasi dan filem Transformers. Tetapi di Turki ia akhirnya menjadi realiti  dengan terciptanya Letrons. Apabila di dalam mod kenderaan, ia kelihatan seperti sebuah BMW. Ia mampu berubah menjadi robot dan berdiri dalam masa sekitar seminit.

Empat model Letrons bakal dihasilkan. Setiap satunya dikawal dengan alat kawalan jauh dan mampu bergerak seperti kereta biasa. Kekurangan yang ketara ialah apabila di dalam mod kereta, ia tidak boleh dipandu kerana tiada ruang untuk penumpang. Jelas sekali ini ialah permainan robot Transformers yang mungkin pernah anda mainkan ketika kecil pada skala sebenar.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2cVf8gH

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.