Hi! Welcome Back and Stay Tune! Xiaomi Mi 5 Extreme Dihasilkan Untuk Pasaran China - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Xiaomi Mi 5 Extreme Dihasilkan Untuk Pasaran China

Xiaomi Mi 5 sudah dijual di Malaysia sejak Jun lalu. Peranti utama pada harga mampu milik ini mendapat sambutan menggalakkan dari pengguna. Di China Xiaomi Mi 5 Extreme dihasilkan untuk mereka yang mahukan versi yang lebih berkuasa. Ia mengekalkan pemproses Snapdragon 820 tetapi dengan kelakuan 2.15 GHz berbanding 1.8 GHz pada versi standard.

Cip grafik  Adreno 530 kini berfungsi pada kelajuan 624 MHz berbanding 501 MHz sebelum ini. Akhir sekali kelajuan RAM 3 Gigabyte yang digunakan juga dipertingkatkan ke 1866 MHz dari 1333MHz. Tiada peningkatan diberikan kepada kapasiti bateri yang kekal dengan 3000 mAh. Versi ekstrem ini hanya boleh dipesan melalui laman GOME dan dijual pada harga RMB 1999 (~RM 1225) sebuah.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2cqO7mc

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.