Hi! Welcome Back and Stay Tune! The HP Envy 27 AIO Dilancarkan Dengan Skrin 27″ QHD dan Soundbar Terbina - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

The HP Envy 27 AIO Dilancarkan Dengan Skrin 27″ QHD dan Soundbar Terbina

Selain melakukan kemas kini ke atas komputer riba Spectre x360 mereka hari ini. Tetapi pada waktu yang sama mereka turut melancarkan komputer AIO terkini mereka HP Envy 27 AIO. Ia dilengkapi skrin 27″ dengan resolusi QHD, diperkasakan pemproses Intel Core i5/i7, RAM sehingga 16 Gigabyte, storan SSD 256 Gigabyte dan SDD 2 Terabayte. Kad grafik Nvidia GeForce 950M dengan 2 GB GDDR5 turut disertakan.

hp-envy-aio-27-2 Skrin yang digunakan mempunyai ketebalan maksimum 15 mm. Soundbar rekaan Bang&Olufsen digunakan dengan sistem kawalan sesentuh beroda pada panel atas. Menarik sekali sistem kamera RealSense 3D untuk sistem log masuk Windows Hello akan tersorok di belakang skrin apabila tidak digunakan. Ini adalah bagi memastikan privasi pengguna tidak akan diceroboh oleh penggodam. Aksesori lain yang disertakan ialah 4 USB 3.0, 1 USB-C dan satu pembaca kad universal. AIO ini dijual pada harga bermula $1299 (~RM 5485) sebuah.

hp-envy-aio-27-1

hp-envy-aio-27-3

 






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2dZok49

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.