Hi! Welcome Back and Stay Tune! LG, Apple, Microsoft Dan Google Bekerjasama Untuk Menghasilkan Skrin OLED Boleh Lipat - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

LG, Apple, Microsoft Dan Google Bekerjasama Untuk Menghasilkan Skrin OLED Boleh Lipat

Adakah peranti dengan skrin boleh dilipat akan hadir dalam masa terdekat? Samsung dipercayai sedang memperincikan peranti Project Valley mereka dan rekaan peranti misteri ini tertiris beberapa minggu yang lalu. Penggunaan skrin boleh lipat mungkin akan mengubah landskap peranti mudah alih seperti skrin sesentuh sedekad yang lalu.

LG, salah satu kuasa besar pengeluaran skrin OLED dilaporkan menandatangani kerjasama dengan Apple, Microsoft dan Google untuk menghasilkan skrin OLED boleh lipat pada tahun 2018. Ini petanda awal Apple, Microsoft dan Google mungkin dalam proses penghasilan peranti boleh lipat mereka sendiri.

Selain LG dan Samsung, Oppo turut membangunkan teknologi skrin lipat. Menyedari kemungkinan bekalan panel OLED yang terhad, Huawei, Oppo dan Vivo turut bekerjasama untuk menghasilkan panel mereka sendiri.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2h0XACE

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.