Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pemilik Google Pixel Dan Pixel XL Melaporkan Masalah Audio Pada Tetapan Tertinggi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pemilik Google Pixel Dan Pixel XL Melaporkan Masalah Audio Pada Tetapan Tertinggi

Apabila membeli sebuah peranti utama premium, pengguna berharap mereka akan memiliki peranti terbaik dari segala aspek. Google Pixel dan Pixel XL dihasilkan sendiri oleh Google bagi memastikan masalah yang melanda peranti Nexus tidak akan berlaku. Setiap komponen dan elemen rekaan dikawal ketat bagi memastikan keserasian dengan perisian yang turut dibangunkan mereka.

Sejak memasuki pasaran malang sekali peranti ini telah dilanda beberapa masalah teknikal. Sebelum ini kami melaporkan masalah gangguan silau cahaya apabila gambar diambil. Kini pemilik kedua-dua peranti premium ini melaporkan masalah audio yang pecah dan berbunyi aneh pada tiga tetapan terkini. Bunyi pecah ini berselang seli dengan masalah statik. Setakat ini Google masih belum mengeluarkan kenyataan mengenai masalah ini.

Video di atas ialah dari seorang pengguna yang menerima peranti gantian ke-empat yang masih mengalami masalah yang sama. Bagi sebuah peranti yang bersaing dengan iPhone 7 dan harga jualan yang sama, masalah seperti ini adalah agak mengecewakan.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2i5vulP

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.