Hi! Welcome Back and Stay Tune! Mi Notebook Air Dengan Sokongan 4G Akan Dilancarkan Minggu Ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Mi Notebook Air Dengan Sokongan 4G Akan Dilancarkan Minggu Ini

Kemunculan Xiaomi Mi Notebook Air pada Julai yang lalu amat tidak disangka. Dua versi dengan saiz skrij berbeza dihasilkan dengan pemproses Intel Core i5 dan kad grafik Nvidia GeForce 940 MX. Seperti produk Xiaomi yang lain, komputer riba ini dijual pada harga yang lebih murah berbanding harga peranti pesaing. Xiaomi akan mengadakan acara khas untuk melancarkan model terbaru Mi Notebook Air pada 23 Disember hadapan.

Dari kad jemputan yang dihantar, model terkini ini bakal menyokong rangkaian 4G menerusi syarikat telekomunikasi China Mobile. Dari segi rekaan, tidak kelihatan sebarang perubahan mendadak setakat ini. Mi Notebook Air masih belum memasuki pasaran Malaysia. Kepada yang berminat sila ke pautan di bawah bagi membaca pandang pertama kami menggunakannya bulan lalu.

Pautan – Pandang Pertama Komputer Riba Xiaomi Mi Notebook Air






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hZWfvN

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.