Hi! Welcome Back and Stay Tune! Xiaomi Mi 4C, Mi 4S, Mi Note Dan Mi Max Akan Menerima Kemas Kini Android Nougat - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Xiaomi Mi 4C, Mi 4S, Mi Note Dan Mi Max Akan Menerima Kemas Kini Android Nougat

Peratusan peranti yang menggunakan Android Nougat masih belum mencecah 1% menurut angka yang diberikan oleh Google. Jumlah yang sangat rendah bagi sebuah sistem operasi yang sudah kebih sebulan dilancarkan. Maklumat mengenai peranti yang bakal menerimanya juga diterima dengan agak perlahan. Kepada pemilik peranti Xiaomi, ia hanya diketahui minggu ini.

Xiaomi Mi 4C, Mi 4S, Mi Note dan Mi Max disahkan akan menerima Android Nougat 7.0 pada suku pertama 2017. Ia bakal hadir dengan MIUI 9 dan sedang dalam proses percubaan oleh Xiaomi. Setakat ini hanya Mi 5 sudah menerima kemas kini. Agak aneh sekali masih tiada maklumat sama ada Mi Mix, Mi Note 2 dan Mi 5S akan menerima kemas kini walaupun ia adalah lebih baru berbanding empat peranti yang kami senaraikan di atas.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2hyxrdl

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.